Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

A népszavazást én nyertem meg

2016.10.06. 07:11 bbjnick

1 jegyzet

...Ha már értelmezési versennyé (értsd: ki tud nagyobbat lódítani?!) vált a kvóta-népszavazás eredményének megítélése, akkor beszállok én is: szerintem ezt a népszavazást én nyertem meg. Elmentem és helyesen szavaztam. Nemet húztam be és akár ránk tudja tolni a Nyugat a harmadik világ-beli bevándorlótömegeket, akár nem, nekem lesz igazam. Ha ránk tudja tolni az azzal járó problémákkal és konfliktusokkal, az engem fog igazolni, ha nem tudja ránk tolni, az is... (Innét: migracio.mandiner.hu/cikk/20161005_zarug_peter_farkas_gyoztesvesztes_nepszavazas#comment514571)

nepszavazashirdetmeny20161002_315457_ff_bbjnckblghz.jpg

÷ ÷ ÷

1 kapcsolódó bejegyzés

magyarido.blog.hu/2010/03/09/bevezetes_a_szuverenitas_a_vagy_a_fuggetlenites_hez

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr2912009222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása