Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

„Oly korban éltem én e földön, mikor...” (2.)

2013.10.07. 20:33 bbjnick

„Oly korban éltem én e földön, mikor...”

„(...)

- 5 mrd forint lesz a józsefvárosi holókultuszhely, jövő tavaszra adják át
- 1.5 mrd forint lesz jövőre a holókultusz lokális terjesztésére

(...)

- idén a keret a tanyavillamosításra és -fejlesztésre 2 mrd forint volt

- dehát ezek még élnek, miniszterelnök úr!” (delphoi-josda.hu/2013/03/04/xxviii/comment-page-23/#comment-6917)

Lásd még: bbjnick.blog.hu/2013/06/25/_oly_korban_eltem_en_e_foldon_mikor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr125555939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása