Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

...ha valaki egy kiszolgáltatottal való együttérzésre vágyik, akkor vele együtt érezhet...

2015.09.10. 05:01 bbjnick

Ha áldozatot keres ma egy keresztény, akkor a szabad lincselésre odadobott operatőrnő* valóban áldozat, ha valaki egy kiszolgáltatottal való együttérzésre vágyik, akkor vele együtt érezhet. A lincskultúra szennysajtója által a sötét, narcisztikus, hedonista, gyűlölettől és izgaloméhségtől tomboló tömegnek odavetett nő, akinek fészbukcsoport alakul a tönkretételére, ad absurdum, megsemmisítésére. No, ő áldozat!

*444.hu/2015/09/08/laszlo-petra-menekult-gyerekeket-rugdoso-operator-maris-negativ-vilagsztar-lett/ & nepszava.hu/cikk/1069185-laszlo-petra-szegyenfal---igy-nez-ki-egy-menekultgyerek-rugdoso

÷÷÷

Apdét vagy kiegészítés:

„Őszintén sajnálom a történteket. Csak mostanra tudtam összeszedni annyira magam, hogy írjak. Gyakorlatilag sokkos állapotban vagyok attól, amit csináltam és attól, amit csináltak velem.

Kamerával forgattam, több száz migráns kitört, áttörték a rendőrkordont, egyikük nekem rontott és én megrémültem. Féltem, ahogy özönlöttek felém, és akkor elpattant bennem valami. Kamerával a kezemben nem láttam, hogy kik jönnek felém, csak arra gondoltam, hogy megtámadtak és meg kell védenem magam. Nehéz jó döntéseket hozni olyankor, amikor az ember pánikban van és sok száz ember rohan szembe vele. Nekem akkor, abban a pillanatban ez nem sikerült. Nagyon sajnálom a történteket és családanyaként külön sajnálom, hogy a sors pont egy gyereket sodort az utamba, ezt akkor nem is észleltem. Pánikba estem, ahogy látom magam a felvételeken, mintha nem is én lennék. Tettemet őszintén megbántam, és vállalom érte a felelősséget.

Nem vagyok szívtelen, gyermekeket rugdosó rasszista operatőr. Nem szolgáltam rá sem az ellenem folyó politikai boszorkányüldözésre, sem a mocskolódó, sokszor halálos fenyegetésekre. Csak egy nő vagyok, egy azóta munkanélkülivé vált kisgyerekes anyuka, aki egy pánikhelyzetben hozott egy rossz döntést. Őszintén sajnálom.

László Petra”

(mno.hu/belfold/megszolalt-a-rugdosodo-operator-laszlo-petra-1303854)

Újabb apdét vagy kiegészítés:

...Bizton ki mernétek jelenteni, hogy az operatőrnő buktatott és nem a feléje zuhanó migráns elől elugorva, egyensúlyát veszítve, nyújtotta ki a lábát? Mert én nem.

Akárhogy is történt, a 444 elmérte a f_szát. Egy kis nyilvános lincseléssel akart kedveskedni, kielégíteni alemberi törzsközönségének kövezhetnékjét, de lám, a dzsihád propagandaeszközévé, szimbolikus jelentőségűvé vált a manipuláltan tálalt jelenet*! T_kön lőtte magát a patkánysajtó, megköszönhetik majd nekik elvbarátaik és gazdáik, ha egy-két muszlim harcos az általuk szállított hamis propaganda hatására vágja el a gigájukat...

*m.blog.hu/ma/mandiner/image/1509/hasan_abadi_gancs_es_beke.png

(Innét: hazafias.blog.hu/2015/09/10/_ha_valaki_egy_kiszolgaltatottal_valo_egyutterzesre_vagyik_akkor_vele_egyutt_erezhet/full_commentlist/1#c28057238)

Még újabb apdét vagy kiegészítés:

Ezen a felvételen egyértelműen látszik, hogy nem az operatőrnő buktatta fel a futó férfit:

www.facebook.com/jasonmillmusic/videos/vb.109662802398899/1024979784200525/?type=2&theater

A gyűlölet, a lincselkedhetnék, a kövezhetnék rossz tanácsadó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr547953244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása