Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

...megvalósíthatóság... („Út a búzamezőn keresztül”)

2014.05.28. 05:01 bbjnick

Miközben menetrendszerűen megérkezik az újabb „szörnyűséges nagy botrány” és egyre hangosabb lesz a kofalárma (most, ugye, aktuálisan) a 2015-ös milánói világkiállítás magyar pavilonjának kiválasztása és megvalósítása körül (tervlap.hu/cikk/show/id/2874 & mandiner.blog.hu/2014/05/27/sulyzo_hot_dog_balnatetem_mi_lesz_az_uj_expo_magyar_epuletevel stb.), én, mellőzve mindenféle demokratikus faksznit és a média teljes kizárásával, kiválasztottam a magam abszolút győztesét (nagy örömömre döntésemmel, mint utólag kiderült, feleségem is egyetért) és fejben azonmód megvalósítottam és lélekben be is jártam azt.

A én favoritom az „út a búzamezőn keresztül”-pályázat:

utabuzamezonkeresztulvilagkiallpalyterv2015_448457_.jpg

 A pályázati anyag itt (is) megtekinthető: expomilano2015.hu/wp-content/uploads/2014/01/18_palyazat.pdf

Így kell ezt, kérem szépen! Szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr296222114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása