Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

...egymás hatása alatt...

2013.06.08. 23:11 bbjnick

1 jegyzet

...Ami ma Európában és Észak-Amerikában (és a hatókörükbe tartozó Világban) zajlik, az engem félelmetesen emlékeztet arra a tragédiára, (a)melyet Truman Capote (is) megörökít Hidegvérrel című (tény)regényében.

1959-ben, két börtöntöltelék, a (tolvaj, csekkhamisító) szélhámos Dick Hickock és a (súlyos pszicho- és/vagy szociopata) betörő, garázda Perry Smith, börtönből való szabadulását követően, a Kansas állam-beli Holcombban lemészárolt egy jómódú hírében álló farmercsaládot. Miután éjjel rátörtek a családra, a családtagokat (középkorú apa és anya, 15 éves fiú, 17 éves lány) megkötözték, szájukat szigetelőszalaggal leragasztották; Perry Smith az apa torkát elvágta, majd (az apán kezdve és a lányon végezve) valamennyiük fejét vadászpuskával közvetlen közelről szétlőtte. A rablógyilkosok zsákmánya 43 dollár készpénz és egy táskarádió volt.

A kriminológusok-kriminálpszichológusok szerint önállóan egyik bűnöző sem lett volna képes (egy) ilyen tett elkövetésére, de egymás hatása alatt (egymást manipulálva, heccelve, hergelve, zsarolva, megfélemlítve: egymás szorongásainak, rögeszméinek alájátszva), ha úgy tetszik, belelovalták magukat és egymást a mészárlásba.

Nem ilyen „csodálatos párost” alkotnak-e posztmodern progresszív értelmiségieink és az általuk „pártfogolt” underclass, kisebbségi és deviáns csoportok? S ténykedésük is (kultúránkra és társadalmainkra nézvést), nem a Dick Hickock-Perry Smith-bűnözőpároséhoz hasonlatos-e?... (Innét: mandiner.blog.hu/2013/06/08/miert_ellenzem_a_meleghazassagot?fullcommentlist=1#comments)

Szólj hozzá!

„A régi vallás összeegyeztethetetlen a modern társadalommal” (Egy (majdnem) teljes kör (Summárium, 2011. július 11.))

2013.06.07. 23:33 bbjnick

 
(E bejegyzés 2011. július 11-én született.)
 
oroszlantepszetegyifjut_romaipadlomozaikreszlet_nk129sz_lncsvrz_.jpg
 
...Az angyalok időnként játszanak is. Egyik kedves időűző játékuk a mi gyermekeink Elnök-Titkár-Jegyző-Bubó-játékához hasonlatos, ámde annál sokkal bonyolultabb, emberi elme számára gyakorlatilag fölfoghatatlan bonyolultságú játék. Már a neve is rejtélyes, nyelvünkre lefordíthatatlan: [kb.] Kommunista diktátor-Homoszexuális kohász-játék. Mivel e szavak éppoly megközelíthetetlenek, mint amilyen értelmetlenek, szinte bizonyos, hogy ezt az elérhetetlenségében rettentő játékot ember fia soha meg nem ismerheti. (Részlet egy mohendzso-dárói feliratból a Kr. e. II. évezredből)... (bbjnick.blog.hu/2007/11/03/egy_apro_epizod)
 
„(...)
 
Ter 19.1
A két angyal este ért Szodomába, amikor Lót éppen a város kapujánál ült. Mikor Lót meglátta őket, felállt, eléjük ment, földig hajolt előttük,
Ter 19.2
és így szólt: »Kérlek benneteket, uraim, térjetek be szolgátok házába éjszakára és mossátok meg lábatokat. Holnap reggel aztán elindultok és folytatjátok utatokat.« Azok így válaszoltak: »Nem, a szabadban akarunk éjszakázni.«
Ter 19.3
De unszolta őket, azért betértek hozzá és beléptek házába. Ő pedig vacsorát készített nekik, kovásztalan kenyeret süttetett, s azok ettek.
Ter 19.4
Még nem tértek nyugovóra, amikor a város férfiai, fiatalok és öregek, az egész nép az utolsó férfiig körülvették a házat.
Ter 19.5
Kihívták Lótot és így szóltak: »Hol vannak a férfiak, akik ma este érkeztek hozzád? Hozd ki nekünk, hadd ismerjük meg őket.«
Ter 19.6
Lót kiment hozzájuk a bejárat elé, de az ajtót bezárta maga mögött,
Ter 19.7
és így szólt: »Testvéreim, ne kövessetek el ilyen gonoszságot.
Ter 19.8
Itt van a két lányom, még nem voltak együtt férfival, kihozom őket nektek és tegyetek velük, amit akartok. A férfiaknak azonban nem árthattok, mert ők az én tetőm árnyékában vonták meg magukat.«
Ter 19.9
Erre azok így kiabáltak: »El veled! Idegenként jött ide és már a bírót akarja játszani! Veled még jobban elbánunk, mint velük.« Hevesen rátámadtak az emberre, Lótra, s már azon voltak, hogy betörik az ajtót.
Ter 19.10
De a férfiak kinyújtották kezüket és behúzták Lótot magukhoz a házba, és bezárták az ajtót.
Ter 19.11
Az ajtó előtt álló embereket pedig vaksággal sújtották, apraját és nagyját, úgy, hogy hiába keresték a bejáratot.
 
 
„(...)
 
Lev 18.22
Ne hálj férfival, úgy, ahogy asszonnyal szokás hálni, ez gyalázatos dolog.
 
(...)
 
Lev 20.13
Ha valaki férfival hál együtt, úgy, ahogy asszonnyal szoktak együtt hálni, ez utálatosság, amelyben mindketten részesek, ezért meg kell halniuk, vérük visszahull rájuk.
 
 
„(...)
 
Mt 5.17
»Ne gondoljátok, hogy megszüntetni jöttem a törvényt vagy a prófétákat. Nem megszüntetni jöttem, hanem teljessé tenni.
Mt 5.18
Bizony mondom nektek, míg ég és föld el nem múlik, egy i betű vagy egy vesszőcske sem vész el a törvényből, hanem minden beteljesedik.
Mt 5.19
Aki tehát csak egyet is eltöröl e legkisebb parancsok közül, és úgy tanítja az embereket, azt igen kicsinek fogják hívni a mennyek országában. Aki viszont megtartja és tanítja őket, az nagy lesz a mennyek országában.
Mt 5.20
Ezért mondom nektek: ha igazságotok nem múlja felül az írástudókét és a farizeusokét, nem juttok be a mennyek országába.
 
(...)
 
Mt 5.27
Hallottátok a parancsot: Ne törj házasságot.
Mt 5.28
Én pedig azt mondom nektek, hogy aki bűnös vággyal asszonyra néz, szívében már házasságtörést követett el vele.
Mt 5.29
Ezért ha jobb szemed megbotránkoztat, vájd ki és dobd el! Inkább egy tagod vesszen oda, mintsem az egész tested a kárhozatra jusson.
Mt 5.30
Ha jobb kezed visz bűnbe, vágd le és dobd el! Inkább egy tagod vesszen oda, mintsem az egész tested pokolba kerüljön.
Mt 5.31
Ezt is előírták: Aki elbocsátja feleségét, adjon neki válólevelet.
Mt 5.32
Én pedig azt mondom nektek, hogy aki elbocsátja feleségét - hacsak nem paráznasága miatt -, okot ad neki a házasságtörésre. S aki elbocsátottat vesz feleségül, házasságot tör.«

(...)

Mt 19.3
Akkor odamentek hozzá a farizeusok, hogy próbára tegyék. Ezt kérdezték: »El szabad a férfinek bármilyen okból bocsátania a feleségét?«
Mt 19.4
Így felelt: »Nem olvastátok, hogy a Teremtő kezdetben férfinak és nőnek teremtette őket,
Mt 19.5
és azt mondta: Ezért a férfi elhagyja apját, anyját, a feleségéhez ragaszkodik, és egy test lesz a kettő?
Mt 19.6
Most már többé nem két test, hanem csak egy. Amit tehát Isten egybekötött, azt ember ne válassza szét.«
Mt 19.7
De azok mondták: »Miért adta akkor Mózes azt a parancsot, hogy elbocsátáskor adjunk válólevelet?«
Mt 19.8
»Mózes szívetek keménységére való tekintettel engedte meg nektek, hogy elbocsássátok feleségeteket - felelte -, de kezdetben nem így volt.
Mt 19.9
Mondom nektek: aki elbocsátja feleségét - hacsak nem paráznasága miatt -, és mást vesz el, házasságot tör. Aki elbocsátott nőt vesz el, szintén házasságot tör.«
Mt 19.10
A tanítványok megjegyezték: »Ha így áll a dolog a férj és feleség között, nem érdemes megházasodni.«
Mt 19.11
Erre így válaszolt: »Csak az fogja ezt fel, akinek megadatott.
Mt 19.12
Van, aki azért képtelen a házasságra, mert úgy született. Van, akit az emberek tettek a házasságra alkalmatlanná. Végül van, aki a mennyek országáért önként mond le a házasságról. Aki fel tudja fogni, az fogja fel!«
 
„(...)
 
Róm 1.16
Nem szégyellem ugyanis az evangéliumot, hiszen Isten üdvösséget hozó ereje minden hívőnek: először is a zsidónak, azután a görögnek.
Róm 1.17
Isten igazsága nyilvánul meg benne, amelyet a hívő a hittel nyer el, ahogy írva van: »Az igaz a hitből él.«
Róm 1.18
Isten haragja eléri az égből az embereknek minden istentelenségét és gonoszságát, akik az igazságot elnyomják igazságtalansággal.
Róm 1.19
Ami ugyanis megtudható az Istenről, az világos előttük, maga Isten tette számukra nyilvánvalóvá.
Róm 1.20
Mert ami benne láthatatlan: örök ereje és isteni mivolta, arra a világ teremtése óta műveiből következtethetünk. Nincs hát mentségük,
Róm 1.21
mert fölismerték az Istent, mégsem dicsőítették Istenként, s nem adtak neki hálát, hanem belevesztek okoskodásaikba és érteni nem akaró szívük elhomályosult.
Róm 1.22
Kérkedtek bölcsességükkel és oktalanná váltak.
Róm 1.23
A halhatatlan Isten fölségét fölcserélték a halandó ember, a madarak, a négylábúak és a csúszómászók képmásával.
Róm 1.24
Ezért Isten szívük vágya szerint kiszolgáltatta őket a tisztátalanságnak, hadd gyalázzák meg saját testüket.
Róm 1.25
Isten igazságát hamissággal cserélték fel, s inkább a teremtmény előtt hódoltak, mint a Teremtő előtt, aki mindörökké áldott. Amen.
Róm 1.26
Ezért szolgáltatta ki őket Isten a saját gyalázatos szenvedélyeiknek. Asszonyaik a természetes szokást természetellenessel váltották fel.
Róm 1.27
A férfiak hasonlóképpen abbahagyták az asszonnyal való természetes életet, egymás iránt gerjedtek vágyra, vagyis férfi férfival űzött ocsmányságot. De meg is kapták tévelygésük megszolgált bérét.
Róm 1.28
Nem méltatták az Istent arra, hogy megismerjék, az Isten is romlott eszükre hagyta hát őket, hogy alávaló tetteket vigyenek végbe.
Róm 1.29
Tele is vannak mindenféle gonoszsággal, hitványsággal, kapzsisággal, ravaszsággal, tele irigységgel, gyilkossággal, vetélkedéssel, ármánykodással, rosszindulattal.
Róm 1.30
Megszólók, rágalmazók, istengyűlölők, gyalázkodók, fennhéjázók, kérkedők, agyafúrtak, szüleik iránt engedetlenek,
Róm 1.31
értetlenek, hitszegők, lelketlenek, könyörtelenek.
Róm 1.32
Bár fölismerték Isten rendelkezését, hogy aki effélét művel, méltó a halálra, mégis ilyeneket tesznek, sőt a tetteseknek még helyeselnek is.
 
 
„(…) [A homoszexualitás] Az ÓSz-ben súlyos bűnnek számított, nemcsak abban az esetben, ha jogtalanul erőszakolták ki, mint Szodomában és Gomorrában (Ter 18,20; 19; vö. Bír 19,22-26) v. a tp. prostitúció (→hierodulák) változatában (vö. MTörv 23,18; 1Kir 14,24; 15,12; 2Kir 23,7), hanem más formáiban is (Lev 18,22; 20,13). - Szt Pál ap. a ~t azon szenvedélyek közé sorolja, melyekbe a saját hibájukból esnek bele (Róm 1,26); a gyermekek megrontóit a józan tanítás ellen vétőknek mondja (1Tim 1,10), akik nem öröklik Isten orsz-át (1Kor 6,9). A Júd elrettentő példaként említi Szodomát és Gomorrát (Júd 7). - A ker. hagyomány a legrégibb idők óta állást foglal a ~sal szemben (Barnabás levél 10,6-8; 19,4; Didakhé 2,2); az egyhjog büntette (Elvirai zsin.71. c.; CIC 1917:2357-59.k.). (…)” (lexikon.katolikus.hu/H/homoszexualit%C3%A1s.html)
 
„(...) The campaign for the legalisation of gay marriage does not simply represent a claim for a right; it also represents a demand for the institutionalisation of new moral and cultural values. This attitude was clearly expressed last weekend by Trevor Phillips, chairman of the UK Equality and Human Rights Commission. He argued that Christians, particularly evangelical ones, are more troublesome than Muslims in their attitudes towards mainstream views. In particular he warned that ‘an old-time religion incompatible with modern society’ was driving Christians to clash with mainstream views, especially on gay issues. Incidentally, by ‘mainstream’ he of course means views which he endorses. (...)” (www.spiked-online.com/index.php/site/article/10646/) = Azaz (lényegében): Trevor Phillips, a brit Esélyegyenlőségi és Emberijogi Bizottság elnöke, szerint, a keresztények hozzáállása a „mainstream” nézetekhez, még a muszlimokénál is problematikusabb. „A régi vallás összeegyeztethetetlen a modern társadalommal”, s ez összecsapásokhoz vezet a keresztények és a „mainstream” szemlélet között (főként homoszexuális-kérdésekben)...
 
 

Szólj hozzá!

...egyre abszurdabb ideológiák, azok nyomán egyre tébolyultabb diktatúrák, majd a totális összeomlás...

2013.06.07. 19:01 bbjnick

1 jegyzet

...ezt az emberijogista tébolydát (leginkább) a gyűlölet fűti: a deviánsak, a torzak gyűlölete a normálisak, az egészségesek iránt. (Olyan ez, mint az osztályharc: nem baj ha belepusztul a világ (sőt, kívánatos, hogy a forradalom tüzében Új Ég és Új Föld szülessék!), de a bennünket ért vélt és/vagy valós sérelmeket mindenképp meg kell torolni!)

Amíg az emberi természet és az európai keresztény hagyomány keretein belül próbálták az emberijogisták tágítgatni az emberijogi határokat (női egyenjogúság, szociális igazságosság, faji megkülönböztetés-ellenesség stb.), addig még csak-csak születtek értelmezhető eredményei ténykedésüknek, de amikor túltolták a biciklit és elkezdtek valamiféle (kvázi) apokaliptikus, messianisztikus szektaként (Új Ég és Új Föld!) viselkedni, akkor...

Ahhoz egyszerre kell h*lyének és vaknak lenni, hogy az ember ne érzékelje, hová vezet ez az ámokfutás: egyre abszurdabb ideológiák, azok nyomán egyre tébolyultabb diktatúrák, majd a totális összeomlás felé... (Innét: mandiner.blog.hu/2013/06/06/kell_a_melegektol_vedeni_a_hazassagot?fullcommentlist=1#comments)

Szólj hozzá!

...mi az, ha ez nem társadalmilag veszélyes?!...

2013.06.07. 17:55 bbjnick

1 jegyzet

...ha hihetünk a tudománynak, a homoszexualitásnak három típusa van: az öröklött, a szerzett és az elsajátított homoszexualitás.

Míg az első, a öröklött homoszexualitás, örökletes adottságuk révén feminin (szexualitású) férfiak és maszkulin (szexualitású) nők jellemzője, addig a második, s szerzett homoszexualitás, különböző (szerzett) pszichés zavarokban szenvedőké (akiknél a homoszexualitás, mint a pszichés zavar egyfajta --- még csak nem is szükségszerű --- következménye alakul ki). A harmadik, az elsajátított homoszexualitás, pedig, homoszexuálisok által megrontott, egészséges szexualitásúak homoszexuális gyakorlata.

Ebből az következik, hogy ahhoz, hogy a b*zik hódolni tudjanak szenvedélyeiknek, bizony, egészséges szexualitásúakat kell szakmányban megrontaniuk (hiszen egy öröklötten homoszexuális személy, hogy partnert találjon magának, szükségszerűen, a másik két csoportból kell, hogy kereskedjen (akik, ugye, öröklötten nem homoszexuálisok)). Mi az, ha ez nem társadalmilag veszélyes?!... (Innét: mandiner.blog.hu/2013/06/06/kell_a_melegektol_vedeni_a_hazassagot?fullcommentlist=1#comments)

Szólj hozzá!

Hasta la vista, baby! (a)vagy the end of the road

2013.06.05. 07:11 bbjnick

„Egyszer...

[egyiptomi sivatag, IV. század]

...egy tevehajcsár jött, hogy elvigye az áruját, és máshová szállítsa.

[az itt élő remeték pálmarostból kötelet fontak, ebből tartották el magukat]

János abba bement, hogy hozza neki a kötelet, de elfelejtette, mert gondolata az Isten felé irányult. A tevehajcsár tehát újra megzavarta azzal, hogy kopogtatott az ajtón, János abba pedig, miután bement, ismét elfelejtette. Amikor harmadszor is kopogtatott a tevehajcsár, azt mondogatta, miközben bement: ‚Kötél, teve, kötél, teve, nehogy elfeledkezzél a dologról!’” (magyarido.blog.hu/2009/01/08/a_jozan_emberi_gondolkodas_ot_megilleto_helyerol_valos_ertekerol_praktikumarol_torpe_kolobosz_janos_)

„A John Stuart Mill-féle klasszikus liberalizmus abban hitt, hogy a különcségek pártolásával megnövelt szabadság az emberi találékonyság robbanásához vezet. A liberálisok ma már nem annyira a találékonyságban érdekeltek. Ellenkezőleg, pedáns doktrinerek, akik egyre-másra összetettebb és gyanúsabb ideológiákat alkotnak fáradhatatlanul, hogy minél kijjebb terjesszék a határokat, ugyanakkor ideológiai komisszárok, akik figyelemre méltó képességekre tettek szert bírálóik elhallgattatására. Aki nem ért egyet velük, potenciális jelölt, hogy új Adolf Hitlerré váljon.” (epa.oszk.hu/01300/01343/00096/pdf/hitel_EPA01343_2010_01_20100201-77553.pdf)

...az egész progressziós, emberiszabaságjogos, antirasszista, antixenofób, antihomofób, genderista, feminista, ilyen-olyan kisebbség-védő stb. téboly mélyén ott izzik (...) az apokaliptikus, messianisztikus „hit": hiszen, nyilvánvalóan, tisztában vannak azzal, hogy pld. „kisebbségvédő" harcuk egyenes következménye, a védett kisebbségekben, a közösségtudat aszimmetrikus, egészségtelen mértékű felerősödése --- ami például megnyilvánulhat szélsőséges nacionalizmusban, szektari(an)izmusban, fanatikus és kirekesztő törzsi- és/vagy kiválasztottságtudatban, a „másokkal" szembeni burkolt vagy nyílt agresszióban (gyűlöletben és effektív erőszakban) stb., szóval olyasfélékben (s még olyasfélébbekben), amiket rendre a többség halálos bűneként rónak fel ---, de bíznak --- még ha ez többségükben nem is tudatosul, hanem „hitbéli érzületként" éli meg --- az eljövendő új világban --- ahol már saját destrukciójuk, pusztításuk, reményeik szerint, nem fordul ellenük ---, annak új törvény(szerűségei)ben, tkp. bíznak benne (ú. é. abban), hogy „az Antikrisztus majd kihúzza őket a sz*rból”... (bbjnick.blog.hu/2012/07/25/hol_raszizmus_van_ott_raszizmus_van_azert_teszik_mert)

Olvasom: „(...) A Miskolci Törvényszéken tartott keddi tárgyaláson az előzetes várakozások szerint ítéletet kellett volna hirdetni a 2009-es magyarellenes támadás ügyében, egy váratlan körülmény miatt azonban erre mégsem került sor. A bíróság ismét meghallgatta az egyetlen vádlottat, aki korábban arról tanúskodott, hogy az incidens idején magyarellenes kijelentések hangzottak el. A per tárgya az a 2009 márciusi eset, amikor nem sokkal a tatárszentgyörgyi kettős gyilkosság után Miskolcon cigányok egy csoportja megtámadott egy autót, amely a házaik közelében cirkált éjszaka. Az autóban százezer forintos kár keletkezett, a benne ülők könnyebb hámsérüléseket szenvedtek. (...) A tárgyalássorozat korábbi szakaszaiban már szóba került, hogy ezt a férfit kihallgatása során állítólag megverték a rendőrök, és így vették rá a terhelő vallomásra, ami a közösség elleni bűncselekmény egyik kulcsbizonyítékául szolgált. (...) Előkerült egy új bizonyíték is, amelyen az egyik sértett egy vaskeresztes zászló mögött áll náci karlendítéssel. Ennek alapján megkérdőjeleződött a sértettek korábbi állítása, hogy éjjelnappali üzletet kerestek a környéken, azért hajtottak el többször is lassan a cigányok lakta területen. Mindezek után kérdés, hogy az igazságszolgáltatás továbbra is a magyarok elleni erőszakként kezeli-e az ügyet, vagy a bíróság úgy találja, hogy a sértettek rasszista nézeteket vallanak, ezért jártak a környéken, és ezért érte őket támadás.(1) (...)” (index.hu/belfold/2013/06/04/halal_a_magyarokra_fordulat_a_verekedo_romak_targyalasan/)

Olvasom: „(...) Vagy senkinek sem, vagy mindenkinek, a melegeknek is szabad a csók – így értelmezhető az Egyenlő Bánásmód Hatóság (EBH) egyik friss határozata. A hatóság május 23-i döntésében kimondta, hogy egy budai fürdőben megsértették az egyenlő bánásmód követelményét egy csókolózó, meleg férfipárral szemben. (...) A fürdő az EBH előtt azzal védekezett, hogy ők kötelesek a vendégek nyugalmát, a közerkölcs érvényesülését biztosítani, ezeket pedig szerintük a pár veszélyeztette a magatartásával. Azt állították, hogy a pár viselkedése extrém, megbotránkoztató volt, és a többség emberi méltóságát sértette. Saját intézkedésüket szükségszerűnek, elkerülhetetlennek és arányosnak nevezték. (...) Az EBH a döntésekor korábbi alkotmánybírósági határozatokra hivatkozott, valamint nemzetközi emberi jogi egyezményekre, irányelvekre és ajánlásokra. Kitért arra, hogy az európai jogfejlődésnek köszönhetően a melegek diszkriminációjáról szóló ügyekben a közvéleményben élő erkölcsi megítélés egyre kevésbé játszik szerepet. A közerkölcs fogalmának pontos meghatározatása a jogalkalmazó feladatata. A közerkölcsöt a jogalkalmazás ma már máshogy definiálja, mint a közvélemény, a kisebbség jogait védik a többség értékítéletével, előítéleteivel szemben.(2) (...)” (index.hu/belfold/2013/06/04/megalaztak_a_furdoben_csokolozo_ferfipart/)

2009. január 8-án írtam: ...Sokáig bíztam abban (bár ezt a bizalmat sokkal inkább a remény táplálta, mint bármiféle logikus következtetés), hogy ez – a „helyzet” – csak a mi „generációs pechünk”. És hogy, ha más nem is, de az a lehetőség még a mi korosztályunknak (kb. a hatvanas évek végén, a hetvenes évek elején születetteknek) is megadatott, hogy azzal, ha erőn felüli vállalásaival és bizonyos értékekhez való konok ragaszkodásával „rá (is) megy”az „átmenetre”, (kitartásával?, példájával?) egyúttal talán utat is nyit az utánunk jövőknek egy a mostaninál kevésbé beteg élet alapjainak lerakásához. Ám mára ebbéli bizalmam végletesen megkopott. Be kellett látnom, hogy az a „prepotens immoralitás” (szemtelenül fölényes és felháborítóan magabiztos erkölcstelenség, vagy ahogyan Z. barátom mondaná: „kacér önfertőzés”), mely lassan a legkisebb sejtjéig átjárja és megmérgezi a nemzetet, sokkal virulensebb annál, mint hogy méltányossággal és állhatatossággal gyöngíteni és (végül) megszüntetni lehessen.

(Mert) Ennek az immoralitásnak a táplálója, nem az „életösztön” (egy, több évtizedes kontraszelekciós folyamat következményeként kialakult, alkalmatlan „elit” pozícióihoz mindenáron való ragaszkodása és új pozíciók szerzésére irányuló törekvése), hanem a „halálösztön”, a meghasonlottság, a dekadencia, „a taxi / a praxi / a gyerünk zabálni / a füstölgő tüzes Cotopaxi / a jöhet akármi (...)”. Ennek az „elitnek” nincs és már nem is lesz, nemhogy stratégiája, de még ötlete sem, nemhogy nemzete, de még saját túlélésére sem. Ez az „elit” már nem irányít, nem vezet és nem uralkodik, ez az „elit” már csak tobzódik: (mert) ez az „elit”, lényegében, már nincs tudatánál. S ha valóban így állunk (mint ahogyan valóban így), akkor...

(...)

Nemrég, a kocsmában, azt próbáltam fejtegetni az asztaltársaságnak, hogy bizonyára valamiféle feladat vár még ránk, mivel az előttünk járók befürödtek, az utánunk jövők pedig, látjuk, ugye, nemhogy szándékot nem mutatnak a cselekvésre, de még a helyzet iránti érdeklődést se' nagyon. Kicsit félve beszéltem erről, mert valljuk be, ez így – natúran – elég lilán hangzik. Meglepetésemre H. barátom csöndesen és komolyan helyeselt. Úton hazafelé pedig még meg is nyugtatott (mint nem katonaviselt embert): ÁK-t tárazni egyáltalán nem ördöngős dolog... (magyarido.blog.hu/2009/01/08/napi_elkeserito_es_folderito_4_7_dik_jan_2009)

***

(1) Tessék???!!! Nooormális???!!! Ha engem valaha, valamikor lefényképeztek vaskeresztes zászló mögött náci karlendítéssel, akkor én már nem kereshetek éjszaka éjjel-nappal nyitvatartó boltot, akkor ellenem már nem követhetnek el etnikai alapú erőszakot, akkor, ha (etnikai alapú) bűncselekmény áldozatává válok, vallomásom a bíróság előtt (automatikusan) hamisnak minősül?

(2) Tessék???!!! Nooormális???!!! A közerkölcs védelmének nem a közerkölcs védelme a célja, hanem a kisebbség jogainak védelme a többség értékítéletével (a közerkölcsökkel) szemben?*

*www.egyenlobanasmod.hu/jogesetek/hu/41-2013.pdf

2 komment

süti beállítások módosítása