Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

„Tarts ki, Elnök úr!” (Soha nem gondoltam (volna), hogy én (valaha az életben, bármiben is) Schmitt mellett fogok állni...)

2012.03.05. 00:07 bbjnick

1 jegyzet
 
(...)

...mindent meggondoltam, mindent megfontoltam: ez [ú. é. Schmitt plágium-ügye](jogi értelemben) (sem)nem PLÁGIUM! Ez az ügy max. egy gagyi módon összeollózott béna doktori disszertáció körül felhabosított ocsmány műbalhé. Nagyon nagy szívességet tettek a ballibbant id*óták az Orbán-rezsimnek azzal, hogy demonstrálták: a fidex-éra mocskos, de hogy olyan mocskos tudjon lenni, mint „mi” (ballibbantak), ahhoz még nagyon sokat kell tanulnia!

A magyar történelem egyik nagy sz*métsége volt, amikor Orbán Schmittből közt. elnököt csinált(atott) --- nyilván, úgy gondolta, ez a „kádárkori démonmaszk”, ez a „kesztyűbáb mutyimatyi bácsi”, ez a „sármossimlis alkalmazkodóművész” épp alkalmas figura arra, hogy végigasszisztáltassuk vele a „mi kis dolgainkat”. Schmitt (szerintem) alkalmatlan köztársasági elnöknek (hogy NER-államfőnek alkalmas-e, az pedig (egy) vita tárgyát képezheti:-]).

De! Csak azért, mert egy közéleti figura nekem nem tetszik (nem az én elveimet, világnézetemet, ízlésvilágomat képviseli, nem az én politikai platformomon áll), azért a legképtelenebb és leggonoszabb módon (egy jól felépített, módszeres lejáratókampányban) bűnöző hírét keltsem, hogy ellehetetlenítsem, az már tényleg mindennek az alja (vagy a teteje)! Virtigli ballibbantmódi (ballibbandita tempó)!

Soha nem gondoltam (volna), hogy én (valaha az életben, bármiben is) Schmitt mellett fogok állni:-) De most, ebben a helyzetben, tökéletesen azonosulni tudok azokkal, akik azt mondják:

„Tarts ki, Elnök úr!”

(...) (Innét: mandiner.blog.hu/2012/02/02/tarts_ki_elnok_ur_ilyen_orszag_pedig_nincs_cccxvi/fullcommentlist/1#c15703635

***

Apdét vagy kiegészítés, 2012. február 8.:
 
(...)

Tudják-e a hölgyek, urak, mit jelent a plagium szó? Ha nem, megmondom én: lélekrablást/lélekkereskedelmet jelent. A plagiarius az a személy, aki azért ejt foglyul valakit, hogy (aztán) azt rabszolgának eladhassa (emberkereskedő). Azaz, hogy személyes méltóságától megfossza (tárgyiasítsa) és saját céljaira hasznosítsa.

Ha Schmitt [állítólag] plágiumot követett el (amit nagyon helyes, ha egy hivatalos testület meg/kivizsgál és a kérdésben állást foglal, ítéletet hoz), nem százszor nagyobb plágiumot követnek-e el azok, akik erre a történetre egy förtelmes botránykampányt építenek fel? Melyik az erkölcsileg aggályosabb?

(...) (Innét: mandiner.blog.hu/2012/01/30/plagiumhecc_ilyen_orszag_pedig_nincs_cccxv/fullcommentlist/1#c15671056)

(A bejezés) Innét: magyarido.blog.hu/2012/02/08/soha_nem_gondoltam_volna_hogy_en_valaha_az_eletben_barmiben_is_schmitt_mellett_fogok_allni_tarts_ki_

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr874289440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása