Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

Táncbeli tánc-szók

2009.12.18. 03:38 bbjnick

„Aki minket meggyaláz/Fárassza el azt a frász”

Nagy László
 
TÁNCBELI TÁNC-SZÓK
A Bartók-táncegyüttes használatára
 
I
 
Nem vagyok jó, nem vagyok jó senkinek
Rámugatnak égiek és földiek
Táncra lábam, kutya a föld, eb az ég
Jó lennék majd, égetőn ha kellenék
 
Jó voltam én, jó voltam én ezelőtt
Szivárvánnyal írtam be a levegőt
Átváltozott gyászfekete szalagra
Hétrét kéne görnyedeznem alatta
 
Fáj a szívem, kimutatnom nem lehet
Majd meggyógyít, aki szívből megszeret
Táncra lábam, kutya a föld, eb az ég
Hadd mulatok, mikor sírnom illenék
 
 
II
 
Kutya a föld, eb az ég
Sehol semmi menedék
 
Ne is akarj menedéket
Amíg benned zeng a lélek
 
Most rúgjon a sarkad szikrát
Égesd el a világ piszkát
 
Aki bírja, kipirosul
Még a csúf is kicsinosul
 
Forgasd ide, oda is
Lángoljon a szoknya is
 
Elköltözni csúnya volna
Deszka közé csomagolva
 
Mert mibennünk zeng a lélek
Minket illet ez az élet
 
 
III
 
Ez a világ ellobban
Ölelj engem mégjobban
 
Hajamtól a sarkamig
Hajnalig, de hajnalig
 
Nem hajnalig, örökig
Szakadatlan örömig
 
 
IV
 
Oda menjünk, ahol kellünk
Ahol nekünk öröm lennünk
Hol a csókok nem csimbókok
Nem hálóznak be a pókok
 
Aki minket meggyaláz
Fárassza el azt a frász
Jó habosra hajtsa meg
Talonnak se tartsa meg
 
Aki minket meggyaláz
Gyötörje meg azt a láz
Pokol legyen lakhelye
Égjen el a tüdeje
 
 
V
 
Én is nyitok arany torkot
Mint a rigó, úgy rikoltok
Csapkodom a nyári zöldet
Átnyilalok eget, földet
 
Én is akit megtalálok
Pántolok rá aranypántot
Úgy szeretem, úgy szorítom
Én sohase szomorítom

 

nagy_laszlo_foto_06_kkff71m_szpvrz_bbjnckblghzvrz_.jpg

(A bejegyzés) Innét: magyarido.blog.hu/2009/12/06/aki_minket_meggyalaz_farassza_el_azt_a_frasz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr521605872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása