Blogikus fixáció

Kis KÖZÉL, kis MAGÁNÉL, no meg némi KULTÚRA. De mindenek előtt MÉLTÁNYOSSÁG, ÁLLHATATOSSÁG - és BÉKESSÉG!
 
Ugyanakkor: CETERUM CENSEO CARTHAGINEM ESSE DELENDAM!

bbjnick (meg)írja...

Mélymagyarveszély!!!

A bejegyzések...

...teljes címlistája és leadje megtalálható az oldal alján, A BLOG TARTALMA (VALAMENNYI BEJEGYZÉS) c. dobozban.

Az olvasók és kommentelők iránti tiszteletből...

...a blogon előzetes moderációt alkalmazok.

Friss topikok / (Leg)Utóbbi hozzászólások

Közösségi blogolás

bbjnick olvassa...

A blog tartalma (Valamennyi bejegyzés)

...

Creative Commons Licenc

Függelékek a harmadik köztársaság balsorsához (1. & 2.)

2009.07.25. 23:54 bbjnick

Itt: magyarido.blog.hu/2008/11/02/a_harmadik_koztarsasag_balsorsa_1_so_fuggelek

És itt: magyarido.blog.hu/2009/07/23/a_harmadik_koztarsasag_balsorsa_2_dik_fuggelek

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bbjnick.blog.hu/api/trackback/id/tr301268532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.08. 18:56:42

bb, szerinted a patkányforradlom az 1. magyar köztársaság volt?
vagy ezt hülyeség felvetni?

üdv
tesz

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.08.09. 22:41:25

@tesz-vesz:

Most, hogy így fölvetetted, gondolkoztam rajta és úgy emlékeztem, hogy én Pethő Sándornál olvastam valami hasonlót. De visszakeretem és Pethő (aki a maga korában, a két világháború között, egy igen népszerű történész, "közíró" volt) a Tanácsköztársasággal kapcsolatban írt olyanokat, hogy: "A hatalom az orosz tanácskormány megbízottjának, Kun Bélának kezében összpontosult. Ismeretlen, riasztó, soha nem látott alakok mozdultak fel a Ghetto sikátoraiból, hogy most szabadon garázdálkodhassanak az ország pénzével és vérével." Szóval, Pethő nem a csatornák mélyéről beszél (én úgy emlékeztem), hanem a "Ghetto sikátorairól" - én pedig csatornákra emlékeztem (talán mert a "felmozdul" kifejezést használja). Így jártam:-)

Nem tudom, honnét a "patkányforradalom" kifejezés. Ha a véleményemet kérdezed, akkor azt mondom, hogy bizonyára található "frappánsabb" jellemzés is a 1. magyar köztársaságra.

ü
bbjnick
süti beállítások módosítása